5 elementów, które powinna posiadać strona salonu kosmetycznego.

 30 marzec 2019 Adrian Narloch

W dobie wszechobecnego internetu, witryna internetowa jest jednym z ważniejszych elementów marketingu salonów świądczących usługi z zakresu beauty & spa. Profile w social mediach cechują się dużą chaotycznością informacji, co sprawia, że to zazwyczaj strona internetowa jest głównym, statycznym źródłem wszelkich informacji o cenach, promocjach i danych kontaktowych.

Stworzenie przyjaznej dla odwiedzającego strony wymaga jednak wiedzy nie tylko technicznej. Przedstawiamy 5 prostych elementów, które wdrożone na Twojej witrynie internetowej - sprzyjać będą pozytywnym doświadczeniom osób ją odwiedzających.

Profesjonalna galeria zdjęć wnętrza salonu.

Ludzie kupują oczami. Jeżeli coś jest ładne oraz kojarzy się w przyjemny sposób, podchodzimy do tego ze znacznie większym zaufaniem. Nie inaczej jest w przypadku sektora usługowego. Według badań, przyjemna atmosfera podczas zabiegów jest jednym z kluczowych czynników satysfakcji z usługi. Jeżeli umieszczasz z dumą zdjęcia na firmowym profilu Instagramowym, nie zapomnij również o stronie internetowej. Pozwól wszystkim przyszłym klientom zwizualizować siebie wśród atmosfery panującej wewnątrz za pomocą profesjonalnie przygotowanych zdjęć.

Szczegółowa oferta, zawierająca odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

W swojej ofercie umieszczonej na stronie internetowej oprócz suchych faktów w postaci nazw zabiegów i cennika, warto umieścić również dodatkowe informacje, będące odpowiedziami na pytania mogące pojawić się w głowach klientów:

  • Ile będzie trwał zabieg?
  • Jak się do niego przygotować?
  • Czy będzie wymagana czasowa niezdolność do pracy?
  • W jakiej porze roku najlepiej wykonać zabieg?

Przekazanie odpowiednio szczegółowych informacji pozwoli uniknąć potencjalnym klientom zadawania podstawowych pytań, co może okazać się dla nich niezręczne.

Informacje o promocjach dla odwiedzających stronę internetową.

W celu zachęcenia stałych i nowych klientów do częstszych wizyt na stronie internetowej, obok nowości możesz umieścić informację o wybranych promocjach i rabatach. Wymaga to konsekwentności w dokonywaniu aktualizacji strony, ale z czasem przyniesie oczekiwane korzyści. Klienci wchodząc w celu zasięgnięcia informacji o promocjach, przyjrzą się też przy okazji nowym pozycjom w ofercie na ten sezon.

Automatyczne połączenie telefoniczne po dotknięciu numeru telefonu.

Narzędzia wbudowane w przeglądarkę internetową większości smartfonów, obsługują wywołanie połączenia telefonicznego po kliknięciu na numer telefonu na stronie. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie dla odwiedzającego. Wystarczy, że w treści strony umieścimy odpowiedni link.

Zadzwoń do Esthetify!

Kliknięcie w taki link spowoduje automatyczne wykonanie połączenia przez smartfon pod wskazany numer telefonu.

Uruchomienie nawigacji i wskazówek dojazdu po kliknięciu na adres.

W sytuacji gdy odwiedzający stronę posiada na swoim telefonie zainstalowaną aplikację Google Maps, możemy ją wywołać bezpośrednio z poziomu strony. Wystarczy, że podobnie jak w poprzednim punkcie, umieścimy odpowiednio określony link.

Nawiguj do: Księdza Leona Miszewskiego 13, Gdańsk

Kliknij w powyższy link na swoim smartfonie z zainstalowaną aplikacją Google Maps aby zobaczyć jak wygląda to w praktyce.

O autorze

Adrian Narloch

Założyciel marki Esthetify. Od ponad 8 lat projektuje i programuje interfejsy webowe dla polskich i zagranicznych klientów.